תמיד שואלים אותנו, איך אתם עושים את זה?

פעם אחר פעם יוצרים בקשת פטנט שמצליחה להגשים את החזון המסחרי של הממציא?

התשובה מורכבת אבל הנה הסבר קצר.

קיימים שלושה שלבים בחייה של בקשת פטנט, עד שהיא הופכת לפטנט רשום: עריכת הבקשה, הגשת הבקשה ופרוסקיושן.

השלב הקריטי והחשוב ביותר הוא שלב עריכת הפטנט. ביצוע מקצועי ומוקפד של שלב זה סולל את הדרך למעבר חלק של השלבים הבאים וחוסך הרבה בעיות והוצאות בהמשך הדרך.

לכן, בדרך כלל, שלב עריכת הבקשה הוא גם השלב היקר ביותר, ומסיבות מובנות חשוב שתבצע אותו לפני שתתחיל לגייס את ההון שצריך לשם פיתוח של האמצאה.

רבים פותרים את הבעיה באמצעות הגשת בקשה פרוביזורית שאינה מלאה, כלומר, בקשה שלא כוללת תביעות. אנחנו לא ממליצים לך לעשות זאת מסיבות רבות (עליהן תוכל לקרוא כאן). אנחנו תמיד נמליץ לך על מסלול שבו נאפשר לך, להגיש בקשה מלאה ומפורטת הכוללת תביעות ובנויה באופן מקצועי.

אנחנו יודעים שאתה-הממציא הוא האדם שמכיר את המצאתו הכי טוב. הניסיון שלנו מלמד שחלק גדול מהמשאבים המושקעים בעריכת בקשת פטנט, הוא העברת הידע מהממציא אל עורך הפטנטים. בשלומוביץ IP פיתחנו במהלך השנים שיטה ייחודית בה אתה ממלא תפקיד חשוב בהעברת הידע שלך אלינו, באופןשמאפשר לכל ממציא לפרט ולהדגים את אמצאתו בצורה המיטבית. אולם בזה אנחחנו לא מסתפקים. אנחנו יודעים שבקשת פטנט טובה לא יכולה להסמך על הטכנולוגיה בלבד. היא חייבת לשרת את המטרות העסקיות של בעלי הפטנט, אם אתם חברת סטארט אפ, ממציא עצמאי, חברה מבוססת או כל בעל אמצאה אחר. הפטנט הוא כלי משפטי צריך להתאים לסביבה העסקית שלך, ולמטרות העסקיות שלך.

לכן, עורכי הפטנטים שלנו, שהם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, בהנחייתו האישית של נח שלומוביץ, מייסד המשרד מעבדים את החומר שאתה מוסר, את כלל הנתונים שאספנו, באמצעות חיפושים, ובאמצעות הבנת המודל העסקי והמשפטי שעליו אתה מתכוון לבסס את האמצאה שלך, ולבסוף עורכים עבורך את בקשת הפטנט העניינית והמיטבית ביותר וכל זאת בגמישות של מחירים בהתאם לצרכיך וליכולותיך.

צור עוד היום קשר והתחל את הדרך שלך לפטנט בעל ערך.